Loading...
Aktualności /
INFORMACJA ZARZĄDU SILESIA PET S.A.
Powrót
Data doania: 21.01.2021
INFORMACJA ZARZĄDU SILESIA PET S.A.
Zarząd SILESIA PET S.A. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Przemysłowej 1A, na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r., poz. 1798 ze zm.) wzywa wszystkich akcjonariuszy Spółki do złożenia posiadanych dokumentów akcji w celu ich dematerializacji.
Dokumenty akcji należy składać w siedzibie Spółki w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Przemysłowe 1A, w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godzinach od 800 do 1500.
Złożenie dokumentów akcji w Spółce odbywa się za pisemnym pokwitowaniem wydanym akcjonariuszowi
Niniejsze wezwanie jest piątym, spośród pięciu wymaganych ww. przepisami prawa.